onsdag 22 april 2009

Trötter..

Jag känner mig trött hela tiden. Det börjar ta på mina krafter att vara fet.
Är precis hemkommen från den tredje föräldrargruppen.
Idag fick jag gå dit utan Michael eftersom han var på kurs i Västerås.
Hade först sagt att jag inte ville gå dit utan honom men jag tycker om gruppen och tycker att det är väldigt givande så jag gick därför dit ensam ändå!
Idag pratade vi om det kommande barnet, vad vi har för tankar kring det.
Vi alla var eniga att vi nu är så inne och fokuserar oss på tiden innan förlossningen att det är så svårt att ens tänka hur det kommer se ut efter det.

Efter igår så är jag inte längre ensam "ägare" till detta barn.
Vi var och skrev på papper om att Michael är fadern och att vi ska ha delad vårdnad.
Nu kan jag med andra ord inte längre fly landet. Hrmm.. :)

Nu ska jag läsa klart "sjöjungfrun" och sedan bara vänta på att handbollsmatchen drar igång.
Efter lördagens förlust så vågar man ju inte hoppas på för mycket, men hejja, det ska jag!

Ciao!

1 kommentar:

Emma sa...

Haha, det skulle ju va en syn: "Förrymd höggravid"... Leta efter en tjock finne, går att locka henne med Doritos .P