fredag 1 maj 2009

Första maj!

Jag och Hailey leker
Bahar med sina två vovvar







Japps, nu var vi inne på en ny månad.
Senaste veckan har bestått av att grilla, grilla och åter grilla.
Grillning i Ärla, grillning hos mor och co och grillning på våran ballkong.
En grillad köttbit är livet! :)
Jag har även träffat Sandra och Bahar denna vecka, i onsdags närmare bestämt.
Vi firade Bahar några veckor efter aktuell dag.
Svårt med dom två mupparna att hitta en dag som passar liksom, Nerråå, det blev ju av till slut så..


Föräldrarträffarna är nu avslutade. Vi var på den sista i måndags.
Jag är jätteglad att vi deltog på dessa. Det känns som att man har mer koll på saker runtomkring nu. Grejer som man inte ens har lagt en tanke på innan.
Igår var jag även hos barnmorskan på kontroll.
Allt såg bra ut.
Min mage följer kurvan (växer varken för mycket eller lite) och vårt lilla hjärta mår bra där inne med fina hjärtslag och så.

Jag själv börjar få ganska mycket problem med både rygg och ben.
Det är svårt att sova om nätterna med all denna värk.
Jag tycker inte om att klaga över mitt mående men det känns som att det kan bli ganska tungt nu framöver.
Så ni vet, om jag skulle vara lite mer off än vanligt.


Nu ska jag lägga mig ner och läsa lite och sen är det faktiskt dags att säga hejdå till denna dag.


Jag hoppas ni alla hade det bra igår med fester och dylikt!








































Inga kommentarer: