måndag 18 maj 2009

Gott o blandat!

Molly och Bella för tre år sedan! Micke och Nathan!





Jag sitter här under täcket och dricker ett glas cola!
Utanför är det grått och regnigt,
Det är ganska mysigt ändå tycker jag,
Men det får ju inte vara så varje dag, då är det inte mysigt längre!


I lördags träffade jag Camilla, Katten och Malin.
Vi bänkade oss framför tvn hemma hos Malin och Danne för att följa Eurovision song contest.
Norge vann ju som sagt, och just då kändes det inte alls roligt.
När jag väl bestämt mig för att inte tycka om en låt så har jag svårt att ändra mig.
Jag har nu lyssnat på den ett par gånger på youtube och jag måste medge, det börjar låta lite bättre i mina öron! :)


Själva tävlingen i sig blev ju också lite seg eftersom spänningen aldrig riktigt hann infinna sig då låten tog ledningen direkt och sedan bara ökade och ökade.
Nog om det, det var iaf väldigt mysigt att träffa tjejerna och få prata av sig lite!


Igår var Desse och finaste Nathan här och vi grillade hamburgare och bara segade.




Jag längtar efter min familj och mest av allt Izabella. Dom har snart varit på Rhodos, (RHODOS JA), i två veckor och jag tycker det är dags att komma hem nu!
Vi missar dom tyvär på onsdag när dom kommer eftersom vi själva åker iväg då. Men på lördag får det bli heldag hemma hos dom har jag bestämt!

Inga kommentarer: