torsdag 14 maj 2009

Baby!

Nu sitter jag här och ska snart börja med maten. Jag tänkte hinna med en kort update innan det bara.
Sen senast har jag ; varit på fotboll med Desse, haft heldagsbesök av Sandra och Hailey (i tisdags), haft besök av Bahar och hundarna (igår) och idag har jag och Michael varit hos barnmorskan.
Barnet ligger med huvudet neråt men har inte "borrat" sig fast än. Det ska den ha gjort tills om två veckor har jag bestämt!
Annars var allt bra, som vanligt.
Efter bebiskollen så åt jag och M på Ming Palace. Det var gott. (ovanligt att jag tycker något är gott)
Sedan myste vi hemma och pratade framtidsplaner, Vi filar på en grej..
Nu är han på träning och jag sitter här, har precis gjort min lilla uppdatering och ska nu, som sagt, börja med maten!

Puss!

Inga kommentarer: