onsdag 8 april 2009

Solsken blev regn och huvudvärk!

Ibland är det skönt med regn, som i september till exempel, när man levt med ständig sol i fem månader!
Men tyckte solen att den redan var färdig verkligen? Det tycker inte jag!
Med regn kommer huvudvärk. Mitt huvud styrs verkligen av vädret!
Michael är på väg hem från PG och jag hoppas att mitt lilla sms om (stackars-mig-jag-är-gravid-och-har-ont-i-huvudet-sms) får honom att bege sig till chokladhyllan på statoil! :)

Idag blev det fika med Hanna, Anna, Camilla och Josse på Sylvia.
Det blev en långfika och en väldigt trevlig sådan.
Hanna hann joina oss länge, gå iväg på en arbetsintervju och komma tillbaka innan vi tackade för oss!
Det kallar jag klass på fikning!

Imorgon ska jag hälsa på Bahar och hennes nya valp!
Jag ska följa med dom till vetrinären för vovven ska chippas!

Nu ska jag lägga mig ner igen och fortsätta ha skallebank (som Emma skulle säga)

Godnatt mina käraste!

1 kommentar:

Emma sa...

D heter d ju :D Haha! Kom in på MSN din mupp <3