lördag 4 april 2009

April april din dumma sill

Jag har för första gången(?) blivit lurad den 1a april.
Charlotte är den skyldiga!
Hon fick mig att gå på att hon två dagar senare skulle komma hem från Rom.
Jag började planera in våran dejt utan den minsta tanke om lureri men dagen efter slog det mig direkt jag klev upp- den lilla jäveln har lurat mig! och visst var det så!
Tråkigt ju, såg fram emot att få träffa skönheten!

I veckan har jag haft en heldag med Sandra och Hailey och en nästan heldag med Camilla.
Det känns bra att träffa sina nära,
Givande och underhållande!

Idag har jag tillsammans med familjen Larsson tittat på Citys match mit Gamla Uppsala.
Det var kanon att sitta där och sola samtidigt som man kunde göra Micke glad över att vara där och titta. :)
Tyvär gick det inge vidare för just honom idag men han är ju bäst i mina ögon för det!

Nu är hjärtis på lagfest. Jag tror han skulle "nollas" och grejer eftersom han är "ny" i laget!
Jag har bäddat upp sängen åt honom och placerat mig själv i soffan med täcke och kuddar.
Jag är väldigt känslig för spritlukt nu under graviditeten och bara tanken på att ligga och trängas med ett FYLLO får mig att sjunka sjupare ner i soffan.
Här tänker jag spendera min natt med gott samvete! :)
Han ringde iofs ganska nyligen och lät frash, men det kanske var ett drag av honom att ringa INNAN liksom. We will see. Eller inte ni, jag, men ni får höra :)

Jag tittar nu på "vid din sida".
Jag brukar inte gråta över filmer men denna har jag aldrig lyckats titta på utan att fälla en tår.
Den berör mig lika mycket varje gång.
Min bebis har haft hicka nu jätte länge och hela jag vibrerar. Vid närmare eftertanke så är det faktiskt ganska mysigt ändå. Känns så nära mig. Ohh vad jag längtar efter att få hålla den lille i min famn. Om 12 veckor kanske!?

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: