måndag 30 mars 2009

Monday!

Så var det måndag!
Vissa veckor går väldigt snabbt!
Jag vet inte vad det är med mig men jag avskyr verkligen söndagar, har alltid gjort, kommer alltid att göra. Hela dagen igår gick jag bara runt och var irriterad.
Men som sagt, nu är det måndag igen och många dagar kvar tills jag måste vara sur igen! Skönt för mig!
I torsdags var Camilla och Karin hos mig i ett par timmar. Det var trevligt. Trots det att Karin bor i Nice och inte varit hemma på ett par månader så kändes det ändå som "igår" att träffa henne.
Så känns det med de flesta som bor utanför stadens gränser.
I fredags var jag hos Malin en sväng, med Miliis och Katten.
Var ju tvungen att ta en närmare titt på hennes och Dannes lilla flicka.
Jätte gullig tös det där!

Efter sådana besök längtar man ju bara ännu mer själv..

I veckan får jag besök av Sandra och Hailey och så är det barnmorske-dags igen på torsdag!
Ska bli intressant att se hur mycket man har gått upp de senaste fyra veckorna! (Eller inte)


Adios and goodbye!

Inga kommentarer: