tisdag 7 april 2009

Solsken!



Vad härligt det är när solen skiner, och när det vill göra det flera dagar irad.
Så snäll den är!

I söndags (den sämsta väderdagen) fick jag och M för oss att vi skulle grilla.
Vi begav oss därför hem till mor med kött och dylikt och satte eld på grillen, mums fillibabba!
(inte med eldad grill utan grillat kött) :)
Och om ni undrar hur det gick i lördagsnatt så måste jag göra er besvikna.
Han kom hem vid 01, tog av sig sina kläder och somnade.
Alltså klarade han av sin "nollning" galant!

Igår var jag hos Bahar hela dagen.
Sandra och Hailey var också där och gjorde oss sällskap.
Det var supernajzzz!

Idag har vi två blivande föräldrar (oj oj) varit på föräldrarkurs så nu kan vi allt! (eller inte)
Det var intressant iaf. Vi fick se en kortfilm om olika förlossningar.
Det vänder sig i magen alltså, men men, vad ska man göra liksom!?
Den dagen kommer ju för oss också och det är inte så lång tid kvar heller.
Det är bra att vara lite förberedd.
Det är tre träffar till och dom ska vi se till att gå på!

Nu är jag helt slut så jag funderar på att säga hejdå till denna dag redan nu och krypa ner i soffan med en bok.


Adios








Inga kommentarer: