måndag 13 april 2009

Påskhelgen går mot sitt slut


(Tre veckor-gammalt foto på mig, Micke och Nathan)


Nu är påskhelgen nästan över men godis finns det gott om ännu!
Helgdagarna har, som för de flesta andra,(antar jag) betått i att äta!
Fredagen spenderade vi med min familj. Dom bjöd på grillat med massa gott till efterätt.
I lördags åkte vi, tillsammans med Desse och lilla Nathan, till Ärla och där bjöds det på riktig påskmat och nubbe för de som ville (och kunde) Jag blev utan med andra ord, stackars mig!
Igår åkte vi till Ärla igen, med Therese och co. Jag och Micke grillade flintastek! Jag hade kunnat äta fyra stekar själv kändes det som, men det fick jag inte. Stackars mig igen!


Idag har vi varit och fikat hos Desse.
Jag vill äta upp hennes lilla son. Han är så gosig!
Jag har även haft visning på min lilla lya som jag snart blir av med!


Ikväll blir de grillning på ballkongen för oss.
Vi fick en elgrill av Tessan och Tobias igår. Najzz!


Min blogg handlar bara om när och vad jag äter. Men det är ju nästan det enda jag gör.. Hmm.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tjockiiiiiiiis :) Haha! Ni är så fina på bilden, kommer bli ännu finare när ni sitter med er egna lilla juvel ;) Puss gumman!