söndag 19 april 2009

Vecka 31

Igår gick jag in i vecka 31 och har nu alltså tio veckor kvar av min graviditet.
Det börjar kännas att det är de sista tio nu.
Mina ben värker som fan från och till och vissa gånger känns det som att vår bebis är på väg.
Det är ju inte så men bara känns så ibland..

I torsdags var Threce Lillemets och henne lilla Nova här på besök. Nova är två månader. Det var jättekul!
Jag hade inte träffat Therece på över ett år så det var dags kan man säga!

Förresten! Jag och Micke är pensionärer!
Vi har en blommlåda på ballkongen! ... som vi fixat iordning själva!!!

M var med i tidningen igår. Kanske ni såg..
Jätte söt. Blev helt stolt! :)

Nu väntar jag på mamma, Anders och Bellaplutten. Klockan 14:00 har City seriepremiär på Tunavallen och den matchen ska vi såklart titta på! Hejja Larry!
Efter det väntar ju Guifmatchen också!
Massa kul att titta på idag!

"Its not over before the fat lady sings"
Nej, så det så!


Hejhopp!

1 kommentar:

tove sa...

Va fin du är Eve! :)