onsdag 24 september 2008

Tomhet/gläjde

Ibland är det svårt att helt vara på plats.
Tankarna får mig att sväva iväg och tappa fokus.
Jag saknar Emma, Joanna, Patrick och Robbert!
Det är jobbigt när alla ska komma från olika ställen.
Jag är lyckligt lottad som får hit alla på besök!!
Skynda er!

Igår fick jag veta att jag fått jobbet på Swedco, Rhodos.
För en vecka sen hade jag hoppat upp och ner.
Nu sitter jag still och kan knappt tänka.
Fan!

Det känns jätte bra att vara nära alla er underbara vänner.
Jag träffade Camilla höromdagen.
Vi skrattar åt samma saker, känner varandra utan och innan. <3
Du är bäst!

Jag ska försöka att inte tänka så mycket på allt som sker.
Då kommer jag nog fram till ett beslut.

En annan sak.
Träffade min lilla Hailey för några dagar sen.
Ville inte gå därifrån.
Så liten och så underbar!
All lycka till er tre! <3

Inga kommentarer: