fredag 5 september 2008

Panik!

Varfor ska allt kannas sa underbart har just nu!?
Det ar val bara for att jag vet att det snart tar slut.
Jag vill stanna kvar.

Var ute med Robbert igar. Forst var vi pa Down Under och drack en varsin drink. Sedan vidare till Grabbarna Grus for en till och sen kande jag mig tvingad att besoka No Name.
George slutade precis da och foljde med oss till Colorado.
Traffade A dar och pratade en del med honom.
Det var trevligt!

David fragade mig hur det kandes att snart aka hem.
Jag sa att jag kande mig tom, vilket jag gor, jatte tom.
Han sa da att han kan skjuta fram resan till mig, om jag vill stanna. Att han skulle kunna gora det for mig, fast man egentligen inte far gora sa. Hmm..
Vad sjutton ska jag gora?

En liten kansla inom mig. Varfor NU!!!??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig också massor. Känns verkligen som en evighet sen vi sågs. Jag tycker att du ska pallra dig hem nu och sen ta en tripp upp till Uppsala innan du reser vidare på nya äventyr. Puss..

Anonym sa...

Du skulle bara våga!!! Nu tar du och kommer hem :) Vi saknar ju dig! Puss.

Anonym sa...

Nä Eve, nu kommer du hem =( Så jag kan hälsa på dig snart =) Saknar dig så mycket! <3 /Chucky