torsdag 4 september 2008

Da var det dags!

Sitter har och framfor mig ligger biljetten.
Pa onsdag ar det dags for mig att lamna denna o.
Jag kanner mig gratfardig.

Emma akte hem i sondags och jag saknar henne av hela mitt hjarta!
Kanns sa tomt har utan henne.
Nu ar det bara jag och George kvar pa Mimosa.
Pa sondag aker aven han.
Jag var den forsta av oss alla att satta min fot dar, jag blir aven den sista.

Det ar sa mycket kanslor som snurrar omkring i mitt huvud.
Vet inte vad jag ska gora, kanns som att jag exploderar snart.

Jag kommer hem, kramar om alla er som star mig nara, umgas med er.
Men jag lovar inget infor host och vinter.
Jag maste soka mig vidare kanns det som.

Har precis varit och atit middag med min Joanna.
Ikvall ar jag ledig och det blir fest for hela slanten!
Ska ut med Robbert, min hollandska kompis.
Sen ska jag mota upp reseledar-David, han som jag precis kopt min biljett av.
Jag hoppas pa en trevlig kvall och vill helst inte tanka pa att resan snart tar slut.

Men vanner dar hemma, det ska bli underbart att traffa er igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen :) Vet att det är jobbigt när du väl vet att du ska åka, men Rhodos försvinner ju aldrig. Det vet du :) Saknar dig vännen och längtar tills jag får se dig! Puss <3