onsdag 17 september 2008

Tisdagskväll i Eskilstuna

Godkväll!

Har ganska nyligen kommit hem efter en härlig och lugn dag, spenderad med vänner.
Jag och Charlotte åkte till Torshälla för att träffa Sandra och hennes mage.
Jag känner mig fortfarande helt lyrisk.
Tänk att det ligger ett liv där inne som är på väg ut till oss här i världen.
Mitt lilla gudbarn!
Nästa vecka är hon väntad.
Jag längtar!!! <3

Efter besöket hos Sandra åkte jag och Challe till Max. Som jag har saknat deras hamburgare. Smakade utsökt!
Det är skönt att prata med Charlotte. Hon förstår verkligen den känsla jag har inom mig nu för hon känner likadant. Vi längtar oss bort tillsammans.

Nu ikväll har jag varit hemma hos Bahar.
Kändes så bra att träffa henne igen!
Vi tittade på sex and the city-filmen, åt chips och pratade en del.

Imorgon ska jag hem till Jossan på fika och sedan fika med en annan.
På kvällen ska jag och Challe dricka vin!

På något sätt känns det som att jag vill hinna träffa alla så fort som möjligt.
Det känns nästan som att jag på nåt sätt redan bestämt mig för att åka.
Har redan hittat en som antagligen kan hyra min lägenhet, hittat en flygbiljett, boende och jobb halvt som halvt.
Jag tror inte att jag skulle överleva denna vinter här i stan.
Förstår inte hur!?
Men jag lovar, jag ska ge det hela några dagar till innan jag bestämmer mig.
Jag ska försöka att tänka possitivt! :)

Nu lockar min säng och min spännande bok mer än träashel och ryggont.

Godnatt mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Våga fan inte åka innan jag fått träffa dig!!!!!