måndag 8 september 2008

Hejsan varlden!

Som noi last sa har de senaste dagarna varit lite upp och ner for mig.
Nu ar allt lost och det kanns bra.
Jag skjuter fram min biljett tills pa sondag!
Vi ska testa att ha baren oppen fram tills pa torsdag iaf, och det finns manniskor har som vill ha biljetten mycket hellre an jag.

Igar foljde jag med min bastaste George till bussen.
Jag vet ju att vi kommer ses snart igen, men det kandes anda jobbigt.
Man lever sa tatt inpa varandra har, anfortror sig till varandra och litar pa varandra pa ett satt som skiljer sig fran hemma.
Och nu akte alltsa aven han.
Jag anslutar min resa med som den startade. Bor ensam.
Men skillnaden ar att jag inte ar ensam nu.
Har underbara manniskor kvar har som jag kommer spendera mina sista dagar med!
Sitter och vantar pa att Joanna och Robbert ska vakna nu.
Jag antar att dom jobbat till minst halv sex imorse sa far nog vanta lite till innan jag kan knacka pa deras dorrar.
Jag vill till stranden, med dom!

Jag kanner mig glad idag!
Somnade redan elva igar och vaknade upp klockan nio, utvilad och med massa energi.
Har stadat hela lagenheten, sorterat tvatt och kastat massa soppar.
Vi har mer eller mindre bott i en sopptipp.

Nu far det bli en kaffe och sen strandbesok for hela slanten!

Vi hores o stores!

All karlek, Evelina

Inga kommentarer: