fredag 22 februari 2008

Jag saknar det!







Jag saknar er alla människor som jag lärt känna under mina år på Rhodos.

Får en klump i magen när jag tänker på er!

De flesta av er kommer jag träffa under våren o sommaren.

Vissa av er, hela säsongen!


Mattias, min absolut bästa på alla sätt och vis.

Michaela. Minnen lever kvar.

Tobias. Tokigaste. Men värd.

Natta. Min lilla lilla plutt.

Samsey och Danne. Mina pelampungs!

Jojje och Vasse. Sjuka människor! :)

Sist men inte minst. Christian och Anders. Som alltid finns här för mig. Ni är guld värda mina hjärtan!

Alla roliga workers!!!!



Jag saknar no name. Hur jobbig Fourtis än kan vara.

Känner mig fri och behövd där.

Jag saknar maten, värmen, poolen.

Daisey, allas egen mamma!

Alla rhodos ikoner!

Spriten!

Sammanhållningen.

Allt.





Inga kommentarer: