tisdag 5 februari 2008

Helgens pokerbravader!




Det känns som att mitt liv bara består av poker just nu!
Jag drömmer till och med om det.
Inatt drömde jag att jag badade i marker.
Så fort jag, mamma och Sussi får tid över så åker blindsen fram!

Idag gick vi dock för långt!!!!

Vi var med min syster Bella som har gymnastik på måndagar.
För att förgylla den timmes väntetid som var så plockade vi självklart fram markerna och kortleken!
Fatta att detta skedde på vilsta raststuga, där folk värmer sig eller fikar!!
Vi är ju för mycket!
Äggklockan fick dock stanna hemma!


Fredagens pokerkväll var riktigt nice!
Efter ett tons chips o dipp-ätande drog vi äntligen igång med spelet.
Inte för att leka "allanballan" men jag var kvällens mästare! :) Punkt slut! Haha..
En av bilderna visar hur cool jag kände mig efter alla potterna jag kammat hem! :P

Nu är jag inte bara beroende av kaffe, cigg, cola, chips och dipp.
Nu kan vi konstatera att pokern deltar i gänget "bitare på evelina"
Stackars mig. Jag är sjuk!






ven

1 kommentar:

Hanna sa...

Du är så jävla nöjd. Jag kräver revansch! :)