onsdag 20 februari 2008

Jag, Camilla, och Nicklas!




På två timmar hann vi med att leka alldeles för många "20fingrar"som blev att
dricka alldeles för fort. Resultatet av hur man såg ut (eftersom man trodde sig vara värsta bejben) såg jag precis på bild.
Aj, den sved! :)
Det bästa med allt är ändå kvällen i sig!
Jag hade hur roligt som helst med er och hade inte en tanke på något annat!
Jag älskar er mina mongovänner! :)

Ps: En annan rolig händele med kvällen var att Hannas mamma Inga-Lena även var på Grappa! Hur kul som helst ju.
-Hanna, hon vill också hälsa på mig och Nicklas på Rhodos men kommer nog veckan efter så du slipper skämmas!!! :)

Tre kort som får passera (med viss tvekan)


Och...
Jag kanske är lite konstigt. Men jag är glad.
Hmm.... :)

1 kommentar:

Hanna sa...

haha!! Vad fina ni är. Önskar att jag hade varit där! Måste nog ta ett snack med mamma - försöker hon sno mina vänner? ;) Bara nio dagar tills vi ses. yeeej