måndag 28 april 2008

Hejsan hoppsan!

Nu har jag varit har i en vecka.
Pa ett satt har det gatt valdigt fort, men samtidigt kanns det som att jag inte har traffar er pa hur lange som helst!
Allt fungerar valdigt bra an sa lange!
Har traffat ett par riktigt trevliga manniskor i baren.
Det ar det som ar det absolut jobbigaste med att jobba som jag gor.
Efter en vecka byts gasterna ut, men jag glommer inte for det!
Igar hade vi baren stangd.
Fourtis ville fira den grekiska pasken med sin familj och det kandes jatte skont.
Jag lag hemma, mumsade pa en chipspase och kollade pa tva skitdaliga filmer. Men men. :)
Imorse var det dock inte lika kul att heta Evelina.
Jag vaknade upp runt sju av att det blixtrade och askade.
Alla ni som kanner mig vet ju att det inte finns nat mer som jag ar radd for.
Jag lag dar och skakade i en timme tills ovadret forsvann.
Nu har det varit sa har i tva dagar.
Blir det sa ikvall nar jag jobbar sa kommer jag inte vara rolig!

Pa onsdag ska jag, Martin och Alex kaka pa en riktig grekisk restaurang lite langre bort.
Dom vill att jag ska testa "riktig" grekisk mat.
Oj oj, undrar hur det smakar da! :)

Ikvall ar det jobbdags igen.
Ska bli intressant att se vilka som flygit hit denna vecka!

Pa sondag kommer Sebastian och Nicklas hit!
Det ska bli kuuul!

Jag var ute med Alex i lordags efter jobbet.
Vi slutade med att titta in colorado.
Sedan traffade jag chris och hans kusin och gick till en anan bar med dom.
Klockan atta pa morgonen kom jag hem.
Shit vad sliten jag var igar.
Men nu ar jag utvilad igen!

Jag saknar er mi9na sunshines av hela mitt hjarta!
Ta och skynda er hit snart sa jag far krama om er!

Massa Kramar!

Inga kommentarer: