onsdag 23 april 2008

Jaso fillemos!

Nu sitter jag har pa ett internetcafe och ser ut som en riktig krafta! :)
Det var vadligt disigt igar och tankte att jag da kunde inviga stranden. Not good!
Well, det lagger sig nog snart!
Tack alla for era sota sms och er omtanke.
Jag har inte hunnit ladda pa min mobil och det ar enbart darfor som jag inte svarar.

Resan hit gick kanonbra!
Jag har umgatts en hel del med en van fran australien sa jag ar inte helt ensam!
Jag fick tyvar borja jobba redan i mandags, men jag visste att min boss inte skulle lata mig glassa runt en vecka. Det lat for bra for att vara sant!
I sondags hade jag forfest. Det var bara jag dar! Men fick besok av tva jattegulliga kackerlackor som verkade trivas hos mig.
Jag daremot var inte lika glad och de far nu vila i frid! :)

Jag jobbar med alex som jag jobbade med forra aret. Han e asnice!
Min andra jobbarkompis ae Martin. Han e svensk och verkar vara riktigt trevlig han ocksa!

Alla ni som inte har mitt grekiska nummer kan bara fraga Camilla eller Nicklas sa far ni det!

Det var sa mycket jag ville beratta nu men far hjarnslapp.

Inatt kande jag for forsta gangen sedan jag kom hit att jag har kommit hem.
Jag kan inte beskriva kanslan i kroppen som den har on ger mig.
Men det ar frid.

Jag saknar er alla jjatte mycket ska ni veta.
Hoppas vi hors snart och att ni alla tar hand om varandra!

Love fran mig till er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söt! Skönt att höra att allt är bra! Känns redan tomt här utan dig men vi får klara oss :) Hoppas du är inne på msn nån gång så man får höra lite mer hur du har det. Ta hand om dig, puss!

Anonym sa...

Din malaka :( Jag saknar dig!!! Känns så konstigt att veta att du är där ensam, men jag vet du att du är i ditt paradis så då spelar det ingen roll och som sagt så hittar du dig ju alltid nån att hänga med :) Tänker på dig vännen! Ha det bäst nu och sola och drick för mig med, och ring i Fourtis klocka från mig. Haha!! Älskar dig min bästa. Puss puss din "tjockis" Sandra.