söndag 20 april 2008

Eskilstuna!

Det har gått bra fram tills för en timme sedan då det var dags att förklara för Izabella att imorron när hon vaknar så kommer jag inte längre vara här.
Hon vill följa med mig, bygga sandslott och bada.
Vi lekte att vi tillsammans var där. Bara hon och jag.
Izabella frågade varför jag grät och jag svarade att det är för att jag kommer sakna min lilla ängel så otroligt mycket.
Då kramade hon om mig och sa att vi får sakna varandra.
Hon är den finaste prinsessan som finns och nu struntar jag i att mina ögon kommer se förstörda ut.
Min klump i halsen måste bort!

Jag är ett nervvrak nu.
Bilen lämnar Eskilstuna om en och en halvtimme.
Min väska är inte färdigpackad.
Jag vet att jag måste men jag känner mig helt förlamad just nu.

Missupfatta mig inte nu.
Jag är glad över denna resa. Det här är vad jag verkligen vill göra.
Men det måste få göra lite ont också.

Alla ni underbara människor som förgyller min vardag bara genom att finnas här.

Camilla, Anna, Karin, Hanna, Tove, Josse, Sandra, Bahar, Charlotte, Samuel, Nicklas, Jonas, Katten, Sussi, Jimmy och min familj. Ni är dom!
Även alla ni som finns här på ett eller annat sätt är också viktiga för mig!

Camilla sa:
Jag kommer sakna dig sjukt mycket.
du är ju min fasta punkt i all röra.

Camilla!
Du är den som gör att jag fortfarande står med båda fötterna på jorden.
Tillsammans med dig känner jag bara glädje.
Utan dig finns jag inte på riktigt.
Min underbara vän! <3


Ta hand om er mina solstrålar.
Ni kan räkna med att jag kommer höra av mig en hel del nu i början.
Kommer ta ett tag att acceptera att ni inte kommer finnas vid min sida så ofta som jag vill.

All kärlek,
Evelina

1 kommentar:

Anonym sa...

All kärlek till dig Evelina!