måndag 7 april 2008

Måndag!

Dagen har varit hur lugn och skön som helst.
Jag och min storebror har spenderat fyra timmar med att spela familjegeni.
Efter tre raka segrar för min del så tackade han för sig!
Wohoo!

Helgen har varit ganska händelserik.
Fredagens festande hos Camilla blev jättelyckat enligt mig!
Jätte kul att gamla kontakter kunde kika förbi. :)
Ute på nybron skedde också mycket kul som man i efterhand kan skratta åt!
Nicklas borde med andra ord ha lämnat kemeran kvar i jackfickan!

"guld, guld brud fan"
"alla dessa pinnar"

Jag och camilla gick hela vägen från Nyfors till Måste och var framme, hmm, när var vi framme!? Fem, halv sex kanske!?
Då smakade Billyspizzan utsökt iallafall!

Jag håller med Hanna om att lördagen var "snäppet" lugnare.
Om det inte vore för "dessa tegelstenar och bomull i huvudet så".. Haha.

Härmed heter Marcus Flood inget annat än Klöver Flood (om Peppe själv får bestämma)
Dagens ungdomar alltså! :)

I övrigt så hoppas jag att allt löser sig för alla.
Det som sker nu involverar oss alla.
Jag menar inte något illa med något jag säger.
Försöker bara vara så ärlig som möjligt.


Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla pinnar :p kameran är alltid med det vet du ;)

Anonym sa...

Jag vill se Nicklas bilder!!!!