torsdag 1 maj 2008

Jaso!

Nu tycker jag att jag ar riktigt duktig pa att blogga.
Nat sager mig att det inte kommer orkas seanre i sommar.
Maste beratta om min o Martins galna tisdag!
Vi var ute o kakade pa en italensk restaurang.
Hur gott som helst!
Inte det basta av oss men vi borjade dricka vin. For mycket vin.
Vi bada var ganska lagom fulla klockan nio nar vi klev in pa jobbet.
Da fick jag och Martin den briljanta ideen att vi skulle fortsatta dricka vin sa han gick och kopte en flaska till oss.
Fourtis sa ingenting. Haha!
Sedan var det mangvis med drinkar och shottar for oss.
Efter tva ar det dimmigt. Jag fattar inte hur nagon av oss lyckades sta pa benen och servera.
Dom pa toxic maste ha skrattat ihjal sig at oss nar vi ramlade in dar runt fyra.
Henke kikade in igar for att kolla om vi hade overlevt kvallen innan.
Visst hade vi det, men shit vad det var segt att jobba igar. Inga folk och bara spritlukten fick hela mig att vilja spy!
Idag at jag pa macdonalds igen for fjarde gangen sedan jag kom hit.
Jag vet, men det ar sa enkelt liksom! :)

Nu kanns det verkligen som att jag har varit har i ett ar.
Haha.

Miss you all!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig också gumman!

Anonym sa...

Hej Gums! Låter som att du har det riktigt skojj och jag förstår dig angående mc donalds maten :) Har Sibbe och Nicklas kommit? Du MÅSTE ringa mig, eller så slår jag en pling till dig senare. Saknar dig så mycke vännen, ska skicka en bild till dig på mejlen :) Love you! Puss Sandra

Unknown sa...

RING MIG!!!!/challe<3