torsdag 8 maj 2008

Hej o valkommen till wiskeytantens blogg!

Ja, nu ar min hals fuckad igen da!
Det tog mindre an tre veckor och jag later sa dar fint redan ni vet! :)
Fy faaan!
Allt funkar jattebra har.
Var hemma fran jobbet igar eftersom jag var sa smart och badade horomdagen.
Okej, jag var ganska bakis ocksa men jag skyller pa min forkylning! :)
Sebastian och Nicklas kom i sondags!
Jattekul att dom antligen ar har.
Nicklas jobbar som PR i min bar faktiskt och Sebastian i en annan.
Tycker synd om Sebbe som jobbar redan nu.
5000 amerikanare har anlant och barerna djurar! Dock inte varan ochd et kanns assoft!

Vad har annars hant da!?

Jag och Martin var och kakade pa en jattemysig kina-restaurang forra veckan som ligger en bit harifran! Hur gott som helst!
I mandasg fyllde Nicklas ar sa jag, han och Sebbe var och kakade pa en restaurang har i stan!
Det var trevligt!
Blir mycket restaurangbesok nu!
Vad hander for er dar hemma?
Tanker pa er hela tiden och hoppas att ni tar hand om varandra!

Det ar mycket som hander inom mig just nu och det ar svart att forklara.
Rhodos ar rhodos och det ar svart att veta vad som ar akta och inte.

Du. Jag skulle aldrig gora nat for att gora dig illa.
Forlat om jag fick dig att ma daligt igar.
Du finns inom mig.
Pa vilket satt ar svart att veta nu. men vi reder ut det!
Tids nog.

Massa kramar till er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wiiiiie du dödar mig!! Vill knappt prata med dig för jag saknar dig bara mer då! Men som sagt jag finns ändå med dig där på gatorna :) Jag saknar dig vännen, så otroligt mycke! En dag i taget. Älskar dig! Puss puss min angeleyes <3

Unknown sa...

ja har tappat bort min mobil haha sà du vet, men ja ska fixa en ny idag elelr imorogn dà skriver ja mitt nya nr hàr=) puSSSSSSSSSSSSSSSSSS du bist mein schàtzchen meine kleine princesschein=)<3/challe

Anonym sa...

Dags för en update Evelina!

Anonym sa...

åh! evleina, jag saknar dig och rhodos när jag läser! hoppas att du kommer ihåg mig, skickade sms till dig för ett tag sedan men inget svar, kanske bytt nummer?! hoppas du får en underbar sommar där nere!! PUSS! sofia