tisdag 4 mars 2008

Några rader från mig

Jag börjar tro att jag inte är nåt bra sällskap för Camilla och Nicklas.
Det borde ju liksom ha räckt med en "all-in kväll" i fredags, som faktiskt blev riktigt lyckat!

Trots massa chips, dipp, dricka, godis och myspys till melodifestivalen i lördags, så började ändå rastlösheten att spöka i hela mig.
Halv elva hade jag äntligen lyckats att få Camilla och Nickas att komma på andra tankar.
Sjukt egentligen. "Vi" kunde väl ha nöjt oss där tycker man...

Men det här var första gången på väääälidigt länge som jag inte varit bakis så tänkte att det var lika bra att köra en "tvådagars".
Så hör o häpna, fredagsklänningen åkte på igen (usch) och vi hamnade till slut på Perrongen. Sådär efter 01:00 någongång.

Vi träffade sedan på en ganska så mycket asfull styvfar till Nicklas, Jocke.
Efter kvällen har jag och Nicklas ett och annat att fundera på.
Om vi gifter oss så betalar Jocke hela vårt bröllop, inklusive ringar och resa.
Vi får även hans och Pernillas sommarstuga.
Jag vågade helt enkelt inte komma över på söndagsmiddagen som jag blev inbjuden till.
Hoppas steken smakade bra utan mig! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

steken smakade fin fint ! såg att jocke blev lite ledsen i ögat så inge mer bangeri när han bjuder på mat ;)

Anonym sa...

klart ni ska ^^