söndag 30 mars 2008

Försvarstal!

På min blogg skriver jag vad jag känner, jag är ärlig och om någon undrar över något så är det bara att fråga vad jag menar med en viss sak!
Du vet vem du är och att jag skriver det här till just dig, eftersom du tydligen läser min blogg.
Jag har förstått att du nu tror vissa saker. Gör inte det!
Ingenring har hänt. INGENTING!
Del ett med att en sak kändes fel o rätt har ingenting med min sextonårs grej att göra.
Det var helt två olika saker och du trodde att det hade med han att göra.
De som känner mig vet att det inte är så, inte du.


Vi pratade om just dig jättelänge och jag är glad att han har dig.
Jag vet inte vem du är, men det spelar ingen roll.
Jag är inte ute efter någonting alls. Det vill jag att du ska förstå.
Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, då misstolkade jag inlägget. Men då vet jag hur det ligger till i alla fall. Skönt.

Evelina sa...

Bra! Lycka till med allt.