onsdag 19 mars 2008

Allt och inget.

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Då blir det svårt att veta vad man egentligen ska skriva.
Kan börja med att säga att fredagens trip med gänget till Uppsala var riktigt bra!
Var skönt att åka iväg, glömma bort allt annat och bara vara.
Tack alla för det!


Det var jättemysigt att ha Anna och Camilla hos mig i lördags.
Helgen slutade ju som sagt med att jag blev sjuk.
Men vet ni vad!?
Det känns redan bättre så räkna med mig på lördag! Då är det fest! :)

Jag mår som bäst när du inte existerar.
Det var rent ut sagt skitsnack av mig att låtsas som någonting annat. Hur kunde jag ens tro på att vi ska kunna prata om allt med varandra. Du kommer aldrig kunna lyssna på det jag vill berätta, för det kommer du inte vilja höra. Så min fråga är- Vart fan går gränsen? Berätta, för jag förstår inte. Du får ursäkta mig. Men ord som" du är underbar, den bästa" gör mig inte gladare och kommer aldrig göra igen. Aldrig. Aldrig. aldrig. Aldrig. Aldrig. Aldrig. Det är inte läge nu, fatta!

Du bygger murar för andra. Jag har byggt min mur för just Dig.

Inga kommentarer: