söndag 30 mars 2008

Sunshine!

Visst var det vår ute idag!!!
Och visst kändes det i hela kroppen när jag var ute och promenerade!!
Det enda som saknades var någon vid min sida.
Ibland undrar jag om killar känner detsamma.
Om dom kan gå ute och bara njuta av det härliga vädret och känna den där ljuvliga känslan av ro inom sig.
Hmm?


Jag kommer tacka ja till erbjudandet by the way!
Jag vet att jag kommer få slita som en gris och ta hur mycket skit som helst.
Jobbet i sig klarar jag av!
Jag har aldrig kännt mig så säker på något som jag gör i just den baren!
Det som oroar mig är att dricka alldeles för mycket sprit, gå upp alldeles för mycket i vikt, och hur vår relation där nere kommer fungera.
Men vad fan, varför ska man fundera så mycket på allt.
Det går ju ändå inte att påvärka något just idag.
Jag ska sluta upp med att tänka så mycket.
Orka vara tjej!

I fredags fick jag höra att jag var en dryg jävel.
Personen som sa det sa det med glimten i ögat men visst menade han det!
Det kan mycket väl stämma i vissa lägen.
Men!
Saken är den att jag oftast är det när jag fullständigt skiter i vad personen tycker om mig.
Oftast tycker jag det är kul att vara dryg. Jag ser det inte bara som en negativ egenskap.
Ibland måste man visa att man har lite stake i sig! Haha!

Ganska mycket allt och inget från mig nu ikväll.

Over and out.

Inga kommentarer: