måndag 24 mars 2008

Livet är ett pusselspel.

Det är jobbigt att vakna upp efter en lyckad helg och tro att nästa kommer slå det som varit.
Lördagens fest hos Anna toppade mycket av vad som hänt den senaste tiden!
Det kändes verkligen som att alla var på g.
Jag var verkligen en av dom!
Slutar man en sådan natt med att 07:00 sätta de sista bitarna av ett pussel som en Mister Oscar råkat ta sönder så finns det inget annat att göra än att skratta åt det!
Komiskt, men väldigt kul!
Camilla och Oscar fixade det det hyffsat måste jag säga. Men jag behövdes för annars hade motvivet inte riktigt sett ut som det skulle. :)

Hela helgen kändes som att man var tillbaka ett par år i tiden.
Jag saknar det bara ännu mer nu.
Allt galet, alla fjärillar i magen, allt.

Nu känns det i hela kroppen och kan inte riktigt förklara den känslan. Men nåt är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar. Har också nån liknande känsla som inte går att sätta ord på. Det är så jävla skönt att för en kväll gå tillbaka i tiden. Puss..