lördag 27 mars 2010

Halloj!

Veckan har snart passerat och jag känner mig mycket nöjd med veckan som gått. Jag har hunnit träffa några av de närmaste och det är alltid trevligt!
I onsdags var jag och Desse på öppna förskolan med pojkarna.
Det var kul att testa det. Liam kröp runt och stoppade allt i munnen, som vanligt.:) Nathan, som nyligen lärt sig gå, sprang runt som en liten tok och var alldeles röd i ansiktet när vi skulle gå hemåt. Sötisar :)
Ska försöka gå dit en gång i veckan nu i fortsättningen.

I torsdags hade jag besök av finaste Camilla.
Vi satt och pratade här och lekte med Liam.

Igår hände inget särskilt. Jag var ute en sväng med Liam och på kvällen lagade vi fläskfilé och potatisgratäng. Micke sa att det var gott. För min del kunde vi lika gärna ha gjort blodpudding. Jag är förkyld och kände inte slls vad det smakade, typiskt!

Idag har sötis Karin varit här.
Mammade hade precis innan varit och lämnat en semla-tårta, så den smaskade vi på.
Det blev även lite bus med Liam och mycket prat.
Liam fick förresten ett elefant-gossedjur av Karin. Så gulligt. :)
På tisdag eller onsdag ska Karin slinga mitt hår, det är dags, är fan gråhårig känns det som, ha ha!

Micke är nu på Citys lagfest. Dom "nollar" de nya. Stackars polkar säger jag.
Det dom får äta ikväll skulle jag inte ens äta om jag fick betalt!

Jag längtar till påskveckan och framförallt till påskafton och rättare sagt, PÅSKFESTEN!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken söt liten kille du har, och snyggt namn måste jag säga ;P