måndag 14 juni 2010

Ohh yes, jag bloggar!

Oj vad länge sen det var jag skrev.
Det har inte direkt varit brist på samtalsämnen, snarare olust.
Men nu ska jag försöka att bli en god bloggare!

Sitter här i vår sköna lya i gamla stan och är så glad att Micke lyckades övertala mig att flytta hit!

Idag har jag och Liam varit i stadsparken. Vi matade änderna,duvorna och de äckliga skatorna. Om ni hade varit där så skulle ni ha sett en rädd liten mamma.
Jag gillar inte när alla fåglarna bara omringar oss.
Jag trodde dom skulle bita mig. Sista brödbiten kastade jag bara iväg och sprang mot lekparken! :)

I fredags var vi ALLA sju tjejerna på bio, tillsammans med Katten och hennes gäng.
Jag har pratat om filmen sen dess. Jag älskade verkligen den! Den var så mycket bättre än den första och det är inte ofta man tycker så!

I lördags kom Finman och Gurra hit och vi grillade hamburgare. Det var trevligt!

Nu sitter jag och väntar på att fotbollsmatchen ska dra igång mellan Danmark-Holland. Jag tror att det kan bli en bra match!

1 kommentar:

Tove sa...

Äntligen :) Jättekul att se dig i fredags fina! Stor kram