söndag 27 juni 2010

Firande gånger tre

Puh!
Sitter här efter en intensiv långhelg och känner mig helt slut..
Helgen har inte varit annat än toppen!
I fredags, självaste midsommar och även min födelsedag, började med en cykeltur hem till Hanna.
Där samlades gänget, utan Tove( i England) och åt en brakfrukost med massa champange till. Hanna är så duktig på allt som har med "fixning och doning" att göra. Iofs är hon nog bra på allt :)
Jag fick så fina presenter! Tusen tack mina sötnosar!
Sedan blev det vilsta med min lilla familj och therese och hennes.
Dans och sång där och för resten av dagen och kvällen var det bara mat, mat och mat som stod på schemat. :)

Igår och idag har vi firat födelsedagar här hos oss.
Liam fyllde ett år igår. Jag kände mig gråtfärdig under dagen, av lycka.
Jag är stolt över oss och honom och allt som hänt under året som gått.
Minnena for genom huvudet.
Jag älskar dig Liam, du är vårt allt!

Tack alla ni som varit här och firat vår Liam med oss.
Tack för alla fina presenter och för att ni under året gjort mig så lycklig bara genom att finnas här och visat er kärlek till honom.
Det gör mig alldels varm inombords.
Ni är underbara och de allra bästa som finns! <3

Inga kommentarer: