torsdag 4 mars 2010

Heeeeej!

Nu var det ett tag sen jag skrev så tänkte passa på att få ner några rader medans Liam sover.
Rom-resan var väldigt bra iaf. Det har ju gått några veckor sen vi var där men tänkte bara meddela det om ni undrade :)
Vi åt pizza, pizza och pizza. Jag tyckte inte om någon av dom men ville hitta en bra, vilket jag inte gjorde, men men.
Fotbollsmatchen var iaf grym!
Jag fick rysningar i kroppen när Roma-folket sjöng deras sång innan matchstart.
Ni kan ju tänka er själva, dryga 50 ooo åskådare. Wow!

Annars så har det varit en bra vecka än så länge.
I måndags kom Camilla, Kariin och Josse hit och myste.
trevligt trevligt!
I tisdags åkte jag och Liam hem till Sandra och Hailey.
Liam hade jätte kul med deras hund "Trixy".
Det är tur att Trixy aldrig blir arg för Liam var bra mycket på henne!
Micke Och Therse kom och hämtade oss där och härhemma väntade resten av Therse´s familj och så blev det "´Fröslunda-kebabpizza". Dom har den absolut godaste kebabpizzan jag vet, love it!


Igår var vi på BVC för att kolla Liams hörsel och vikt och så.
Det gick kanon med allt.
Nu väger han precis som han ska. Jag trodde iofs inget annat heller med tanke på hur mycket min lilla nuff nuff äter :)
Vi var även en sväng förbi Desse och Nathan så att grabbarna grus kunde leka lite, men Nathan ville inte leka med Liam utan bara vara hos mammi sin.
Blir nog annorlunda sen när de blir lite äldre. :)

(bilderna kommer vid ett senare tillfälle)

Inga kommentarer: