söndag 8 februari 2009

Veckan som gick..

Denna vecka har varit jättebra, på alla sätt och vis!
Jag och Micke har fått ordning på vårt hem.
Nytt golv är lagt i köket och väggarna där målade.
I fredags var vi på ikea med hans mor och syster Desse, som också är gravid. (jättemycketgravid)
Där köpte vi en byrå och "blommönster" till väggen.
Efter det begav jag mig iväg till pappi en snabbis för att fira hans födelsedag och sedan hämtade mamma upp mig och vi åkte hem till mig o Micke.
Micke byggde upp våran nya byrå samtidigt som mamma fixade med mönsterna till köket och jag lagade tacos.
Kvällen avslutades såklart med poker och choklad!

Igårmorse kom Mickes ädsta syster Therese och hennes Tobias och väckte oss med frukost.
Sedan hjälpte dom oss med att lägga lister i köket och hallen.
Någongång innan två kom Mickes mamma, pappa och Desse och hämtade mig och så åkte vi till Tunavallen och tittade på Citys träningsmatch.
I andra halvlek blev mitt hjärta skadad och kunde inte spela vidare.
Hans fot blödde och var jättesvullen, och det höll i sig hela dagen.
Vi hade tänkt bowla med Therese och Tobias men blev tvugna att ställa in pga foten.
Istället blev det matläagning hemma och yatzi turnering. Jag och Micke förlorade efter många om och men. Aja, who cares.. :P

Underbar helg tillsammans med Micke och våra familjer.

I mig slår ett till hjärta, dubbelt så fort som mitt.
I mig lever en liten människa, en bebis, våran bebis.
För mig känns du mer nära för var sekund som går.
Vi längtar efter dig lilla vän!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh jag längtar med :) Puss vännen.