lördag 31 januari 2009

En kicker!

Igår när jag och M låg i sängen och pratade innan sovdags så kände jag plötsligt en liten spark i magen. Blev rädd först ju!!
M trodde inte på mig men även han kände dom, för de blev fler och fler.
Så läskigt, men kuuuuul!
Nu är jag i vecka 20 och magen börjar ta form. Det känns helt okej.
Även andra ställen börjar ta form och det känns ju mindre kul. Hihi...

Veckan har bestått i att storhandla, äta hela tiden och pyssla om i hemmet för det mesta.
Jag har fixat i massa skåp, sorterat och kastat en del skit. Och så har vi, eller Micke, flyttat ner en del grejer i källaren som bara tar plats. (Jag får inte bära tungt)

I torsdags var jag på Tuna park med Sandra"Linda Rosing" Frizi. :)
Vi båda shoppade skor och så shoppade jag lite mammakläder och hon kläder till lilla Hailey. Som för övrigt inte längre är så liten om man tänker efter. Hon är big baby nu för fasiken! :)
Efter Tuna mötte jag Bahar på stan så handlade vi Spicy hot och tog med hem till henne.
Sen kom Camilla och Karin och vi tittade på Bröllopsduellen.
Sämsta kvaliten på filmen men det var okej eftersom filmen var lagom bra.

Igår var jag hos familjen nästan hela dagen. Vänner till familjen var där och vi alla åt mat och spelade poker, sålart!!!

Nu ska jag äta tacos som blev över från igår.

Vi höres och störes mina amigos!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som att du har en ganska skön tillvaro! :) Njut och må bra! Puss söt!

Anonym sa...

Men va fasen, nu är jag inte Linda Rosing längre!!! Är ju brunett och inte samma frilla :P puss på dig vännen.