fredag 16 januari 2009

jaso kouklas!











foton som gör mig glad!




Nu var det ett tag sedan jag skrev.
Jul och nyår försvann väldigt snabbt.
Det var en lugn jul utan festande i år, illa vore det ju annars.:)
Jag hann iaf träffa de flesta och mysa lite.

Om en vecka ska jag och Michael på ultraljud.
Det känns lite läskigt.
Jag har tänkt att det betyder otur att skriva om graviditeten nu, men man kan inte tänka så.
Vi hoppas ju självklart att de säger att allt är bra med det lilla inom mig, och att det kanske kan säga vilket kön de tror att det är.
Michael är ju helt säker på att det är en pojke. Tittar man på de pyttesmå kläder som hans mamma o pappa köpt åt oss så märker man att Micke har påverkat dom att tro detsamma, hihi.

Den senaste veckan har jag inte mått så bra.
Jag har haft en fruktansvärd migrän som vägrat släppa.
Igår kändes det bättre men idag bultar det på igen.
Jag misstänker högt blodtryck/järnbrist.
Ett besök på apoteket känns väldigt aktuellt!

Det är filmkväll hos Camilla ikväll och jag tänker gå dit vilket som.
Hannis är ju hemma i stan över helgen och kommer dit!
Mitt huvud får kasta sig i väggen!

Adios fillemos!





Inga kommentarer: