lördag 21 februari 2009

Lycka!

Lycka är att få vara bland människor man tycker om!
Det kändes så bra att träffa alla mina fina damer idag.
Maten smakade utsökt och känslan var så bra som den bara kan bli med dem!
Dom blev så fina inför deras utgång!
Det är i sådanaa tillfällen man bara vill lägga magen åt sidan för en kväll. :)
Jag får berusa mig på ett glas cola istället och hoppas på att my ladies har det trevligt ute!
Jag blev överraskad idag faktiskt!
Som planerat var det jag, Camilla, Hanna, Tove och Josse som skulle ses MEN så plingade det plötsligt på dörren och vipps så kommer Anna in där! Ändå från Skövde (inte Gävle) hade hon tagit sig, för att vara med oss. Så sööööt! :)
Blev iaf jätte glad!!

I min mage sparkas det på.
Lillen har dålig dyngsrytm tycker jag.
Han börjar vid 22 på kvällen och lugnar sig runt 05.. Hmm!? Är det så det kommer vara sen eller? Man börjar ju fundera.

M<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vänta du bara :) Men du kommer fixa det utmärkt! <3