måndag 13 oktober 2008

Underbar helg med Emma!

Jag har ganska nyligen varit och vinkat av Emma på tågstationen.
Det känns tråkigt att hon åkt, dagarna gick alldeles för fort.
Tänk om vi kunde bo närmare varandra...
Fredagen spenderades genom att laga mat, hamburgare närmare bestämt, dricka vin och vodka-orange (såklart) och spöa Nicklas på TP. :)
Nicklas var inte i samma "skick" som mig och Emma men var snäll och skjutasade ner oss till Nybron.
Efter Nybron gick jag, Emma, Michael och Mårten till min lilla lya.
Jag och M segrade över Emma och Mårten på TP! Wihoo!

Lördagen var inte lika kul.
Trött och bakis.
Vi lyckades laga till en halvdan köttfärssås och sedan blev det tv-tittande för hela slanten.
Igår var vi hos min familj och åt lite och tittade läget och sedan blev det en och annan brottningsmatch, för gamla goda tiders skull!
Vi ses snart igen hjärtat!! <3

Jamenvisst! <3

Inga kommentarer: