onsdag 15 oktober 2008

Hej!

Idag har jag varit duktig! Först diskade jag hemma hos M. (det behövdes jag kan säga)
Sedan forstatte jag med mitt eget hem.
Har promenerat och nu är jag hos familjen och fikar. Fikmonster!

Gårdagen var nice.
M lagade supergod middag till oss.
Grillat kött, någon slags pommes, sallad och tzatsiki, mums mums!
Sedan låg vi bara där och jäste, fiii fan!
Tillsammans med mig blir alla tjockisar, så är det!

Annars snurrar det lite grann i mitt huvud.
Funderar på vad jag ska göra härnäst.
Har en del saker som skulle vara intressant, men känns inte lika lockande längre, typiskt! :)
Well, det fixar sig på något sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, jo man blir tjockis när man umgås me dej, kanske tur vi inte bor nära varann ändå :-P Känner igen låttexten fr ditt inlägg btw he he ;-) den är så fin! xxx