lördag 4 oktober 2008

Jag längtar!!!!

På fredag kommer Emma hit, hela vägen från Malmö.
Nu var det en månad sen vi sågs.
Jag saknar henne!
Det är ju kanske inte samma att umgås här som på Rhodos, men Emma är Emma, inga konstigheter mellan oss inte.
Kan nästan lova Vodka-orange kalas:)
Jag läste din blogg precis Emma.
Det kliar i fingrarna när man tänker tillbaka på sommaren.
Så mycket tokigt som hände men hur vi tillsammans kunde vända motgångar till skrattanfall gånger tio bara för att vi knasade oss med varandra.
Du är lycka min vän!

Jag saknar Patrick och Rob skitmycket.
Saknar att mobba Patrick för hans dans, saknar att bli mobbad för min.
Jag saknar våra filmdagar, matdagar, festdagar.

Jag saknar tokiga Joanna, så rolig hon är min lilla knasbrutta!
Så lik mig just nu. Ena sekunden bestämmer vi nåt, andra sekunden vill vi något annat. Skönt att inte vara sjuk ensam.

Mest av allt saknar jag mig själv. Jag känner inte igen mig nu.
Det känns inte som att jag kan göra något rätt här hemma i Eskilstuna.
På tre veckor har jag lyckats få en speciell människa att känna sig besviken på mig, bara för att jag är så naiv och klumpig och inte kan tänka längre än näsan räcker.
Jag är tom på ord.

Inga kommentarer: