lördag 25 oktober 2008

Några rader från mig..

Idag tvingade M mig att gå och köpa snus åt honom.
Båda är lata men efter många om och men så ställde jag upp.
Väl framme utanför kiosken så upptäckte jag att jag glömmt mitt legg, så det var bara att traska hem igen och hämta det. Typiskt!
(Ser man ut dom 12 är det ingen idé att försöka)

Så jag började tänka på hur länge jag kommer få visa legg egentligen, säkert till jag är 30.
Men då kommer det väl uppskattas pga kriser och annat!
Kanske ska vara glad "tolvåring" ändå!


Camilla, Katten och Malin kom hit på visit.
Det var trevligt!!
Malin är så fin med sin mage. (gravid)

Jag har inte festat sen Emma var här och det kommer bli lugnt ett tag framöver.
Medans alla andra är ute och gör stan så ligger jag här och läser, tittar på tv, pratar i telefon från och till, äter chips, dricker cola och chattar.
Ibland är det väldigt skönt att vara ensam.
Funderar på om jag ska släcka ner snart eller hålla mig vaken tills M kommer hem.
Han är på lagfest och är inte nykter så antar att jag kommer bli väckt så det är ju vilket som egentligen. :)

Om mina resor tar slut så känns det som att vissa relationer slutar likadant.
Men jag tror på vänskapen mellan dig och mig Emma.
Du är underbar och jag vill aldrig förlora dig!

Nicklas ringde mig precis

"väckte jag dig"
-neej?
"fan, då får jag testa senare"
-okej.

Nu har jag alltså två puckon som kommer förstöra min skönhetssömn, suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, Nicklas tönt! Saknar dej Eve =( <3