tisdag 15 december 2009

Titta, vad vitt!

Ja, nu är det vinter på riktigt!
Det är vitt utomhus och snön faller.
Det är lite mysigt men jag är ingen vintermänniska.
jag tycker inte om kyla och finner det endast jobbigtb att böka på och Liam massa kläder.
detblir en himla prosess bara för att gå och handla.
Nästkommande år får jag lära mig bli vän med detta.
Då antar jag att lilla mannen kommer vilja vara ute hela tiden. Men allt för honom! :)

För en stund sedan stod jag i köket och blandadee ihop hans gröt. Det hörde Liam och blev så glad inne i sovrummet och började vifta och skratta och åla sig mot köket. Så söt han är! Jag äter upp honom!

Vi flyttar redan den 30:e denna månad.
Det gick fort det här.
Vill bara få det gjort för det är en röra vi lever i nu.
i har ju inte ett rum att ställa undan alla kartonger i heller så ni kan ju tänka er.

I fredags var Sandra och Hailey här. Vi lagde mat och bowlade. Barnen bytte julklappar. Liam fick en jättefin tröja men en skjorta under. Det får bli hans juldress!
Hailey fick en klänning!
Hailey har blivit så stor. Hon är så smart och ljuvlig.
Hon gick fram till Liam flera fånger, tog hans hand och pussade på den och kramade om honom.
Jag längtar till våren och sommaren när dom kan leka!

Medan dom var här i fredags så var Micke i Västerås med Inger och shoppade.
Nu har vi en ny matgrupp. ny säng, nya lampor och skydd till den öppna spisen!

Fredagen avslutades i Ärla för vår lilla familj med Janne, Inger, Mickes mormor, Therse och Felicia.
Där bjöds på mat och så blev det myspys framför tvn och närmare bestämt idol.


Nu är det sovdags för lillskrutten igen.
Även för mig! :)

Inga kommentarer: