torsdag 3 december 2009

Morning morning!

Torsdag idag. Burr, börjar frysa bara genom att titta ut genom fönstret!
Inte alls avundsjuk på dom som befinner sig på varmare breddgrader (Tove) :)

Liam har precis fått äta och ligger nu och leker här bredvid.

I tisdags fick vi våra sprutor.
Vi kom dit vid tre-tiden,en timme innan de öppnade.
Klockan kvart över fyra var vi klara och på väg att promenera hem.
Så det gick väldigt snabbt för oss. Vi var bland de hundra första i kön.
Sedan vaccineringen har jag bara gåttoch väntat på att febern ska bryta ut och jag ska bli deckad, men än så har jag endast (tack tack) fått stå ut mrf lite värk i armen och kännt mig lite mör i kroppen. Lika för Micke.

IKVÄLL ska jag, Micke, Therse, Tobias, Felicia, Janne och Inger åka till Ullared!
Vi är nog framme till midnatt ock har hyrt en stuga på campingen över natten.
Imorgon ska vi till "Gekås" och där blir det shopping shopping shopping! Wihooo!

Sedan bär det av hemåt igen imorgon eftermiddag.

Har en liten klumpmi magen.
Liam ska nämligen för första gången helt ensam sova med någon annan än oss.
Men det är ju mámma, och han träffar henne flera gånger i veckan så han själv kommer inte känna någon klump. Det är bara jag.
Det kommer gå bra!

Inga kommentarer: