tisdag 1 december 2009

Bowling i vardagsrummet!

Javisst! Igår var mamma och Anders hos oss för att fira Micke och då passade vi på att köra två bowlingserier!
Nu tror ni vi har blivit knasiga va!?
Nejdå! Micke fick nämligen "Wii" i födelsedagspresent av sina kära vänner!.
Vi saknar ju persinner så om grannarna ser oss måste dom ju undra vad vi egentligen sysslar med! :)
Men kul är det!

Helgen var mysig!
Mamma och Bella kom som sagt hit i fredgas för att hjälpa Micke med pajerna inför lördagsfesten.
Sedan byttes mamma och Bella ut mot familjen Larsson som kom för att fira.
Kvällen avslutades med ett par öl, kortpel, och myspys för mig och min kära sambo!
Runt halv tre somnade vi eftersom båda vägrade förlora sist.
Det var så roligt att kliva upp klockan åtta i lördags. NOT!
Vi struntade i babysimmet (DÅLIGA)
Vi fixade istället iordning det sista här hemma inför Mickes bjudning.
Micke hade hyrt relax-avdelningen på badmintonhallen åt sig pch grabbarna och jag och Liam åkte hem till mamma.
Liam fick stanna där några timmar medan jag träffade Camilla och Karin för myspys och snack.
Sedan gick jag tillbaka till familjen och la mig bredvid en sovande Liam.

I söndags åkte vi hem igen.
Micke var lagom seg. :)
Tittade på fotboll och spelade kort (vi är beroende av "skitgubbe").

IDAG ska Micke och jag vaccinera oss.
Vi åker dit innan öppning för att försäkra om oss att få sprutan.
Jag står hellre och köar någon timme extra än att behöva göra det två gånger!

Jag längtar till juldagen brudar!!!! Ville bara säga det!! =))

2 kommentarer:

Anna sa...

Hi hi, ja juldagen kommer att bli guld :) Vilka fina bilder du hade lagt upp! Puss

tove sa...

:( :( :( :( :( :(

Buuuuääääähhhhhhhhhhhhhääääää!!!!!