fredag 27 november 2009

Liam fem månader!




Ja, igår blev Liam hela fem månader!
Shit, om en månad är han ett halvår!!

Vi var på BVC igår för att väga och mäta.
Liam fick öven sin femmånaders-vaccination.
Han blev jätte ledsen då direkt när han fick sprutorna men det gick över väldigt snabbt.
Det gör ont i hjärtat att höra sitt ban ha ont.
Efterson Liam fortfarande gråter väldigt sällan så blir det extra känsligt när han väl gör det.
Men som sagt, han glömde bort smärtan fort, så det gjorde även jag!

Imorgon fyller Micke 25 år!
Idag ska mamma komma hit och hjälpa honom att förbereda pajer och annat.
Han ska ha fest för grabbarna här imorgon.
Brudarna kan bara slänga sig i väggen med andra ord :)

Jag och Liam ska sova hos familjen då.
Mamma ska ta hand om Liam några timmar, natta honom och så, medans jag själv ska på filmkväll.

Ikväll kommer familjen Larsson hit för att fira min gamla man!

Nu ska Liam OCH jag sova igen.
Han sov inte bra inatt. Det kanske hade med vaccinet att göra.
I vilket fall resulterade det i att hans mor också sov som en kratta.

En-två timmars sömn nu skulle göra susen!
Klockan elva är jag en pigg tjej igen! (hoppas)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: