tisdag 24 november 2009

Here I am!







Det är tisdag kväll. Liam sover och jag vet att det var tre veckor sen jag bloggade sist- Jag suger! :)

Liam har fått sin andra, efterlängtade kusin. Lilla Felicia föddes i torsdagskväll.
Idag fick vi träffa den lille. Gud så söt, och SÅ liten.
Jag minns inte att Liam varit så liten!?
Nu kändes han iallafall gigantisk i hennes sällskap.
Vår son har blivit stor!
Han äter gröt, äter inte om natten längre, sitter med lite hjälp och är på god väg att krypa!
Jag längtar redan tills det ska bli morgon så jag får skratta tillsammns med honom!

Vi hade visning på denna lägenhet idag.^Åtta personer hade varit här och tittat. Vi själva tog en promenad under tiden.
Den andra visningen är på torsdag och sedan hoppas vi på ett bud, gärna ett bra sådant!
Vi har tittat på en trea på carlavägen som vi tycker om.
Kruxet är att huset saknar hiss.
Jag kan redan tänka mig hur glad jag kommer vara med både Liam och en matkasse i famnen. Grr!
Men annars var den som sagt bra.
Öppen spis i vardagsrummet. Har redan en vision hur vi tre sitter där inlindade i filtar och grillar korv, ha ha!
Eller Liam sover och jag ch Micke sitter där, ni fattar!? :)
Får se hur det går med försäljningen av denna först bara.

1 kommentar:

Sandra sa...

Va söt hon va, jätte mycke hår :) Liam, min stota kille <3 Fan va tiden går fort :) Puss