tisdag 3 november 2009

Det trodde ni inte va!?

Jodå, med en kaffe till vänster om mig och en Liam till höger (på sitt babygym) så kände jag att jag kunde skriva ner några rader!
Allt flyter på fint här oss hos på söder!
Nu är det höst i Swedala.
Jag avskyr verkligen hösten.
Visst är det fint att se alla dessa olika färger och så.
I en dag ja, inte flera månader!
Mörkret har sin charm också, självklart! Man tänder ljus, bäddar upp med varma filtar, myser.
Jag vill dock redan nu vara lättklädd en fin sommardag!

Michael, liam och jag har börjar på babysim.
Två gånger har vi hunnit vara där.
Förra lördagen, som var den första, fick jag stå vd poolkantan och titta på.
Jag brottades med kvinnoproblemet!
I lördags kunde inte Michael bada eftersom han nyligen tatuerat sig( Liams ansikte).
Det var lite svårare för mig med alla övningar eftersom jag knappt bottnande.
ag fick stå och småhoppa hela tiden. Ha ha.
I helgen blir det bättre då vi båda kan vara med!!

Desse och Nathan har nu åkt till Nya Zeeland.
Dom ska vara borta i tre månader.
Det känns så tråkigt att dom inte är här.
Jag och Desse har umgåtts en hel del på sistonde så nu känns det bata så tomt.
Efter badet i lördags så begav vi oss hem till dom för att mysa lite innan deras avresa.
Vi åt americanpizza och tårta.
Sedan hade vi julklappsbyte mellan Liam oh Nathan.
Av oss fick Nath en mobiltelefon som man kan spea in när man pratar på och sedan spela upp det.
Liam fick en jätte cool cd-skiva av dom! Hans namn upprepas i alla låtar som dom sjunger!
Han förstår nog inte nu för han vet nog inte vad han heter än, men sen kommer den vara jättebra! :)
I lördagskväll kom Camilla hit och stannade till efter midnatt.
Det var jätte mysigt. <3

Nu vill Liam sova tror jag så jag ska bädda ner honom.

Ha det bra!!

Ps: på lördag ska jag och Sandra ut på party! Wohooo! :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Wooohooo längtar som faaasen :)

tove sa...

Det låter som att du har det riktigt bra, Eve. Mys! Längtar så tills jag kommer hem och kan träffa Liam! :)