onsdag 16 september 2009

Zlatan- my king!

Ikväll möter Barca the italian Inter.
Illa att vi saknar kanalen här hemma.
Micke ska till gurra och titta. Jag själv får titta på unibet eller något. hehe.
Idag har jag haft så ont i huvudet. Som tur rhar det mesta släppt.
Jag somnade med huvudvärk och vaknade upp med det. Inte kul!
Jag gick till bvc (barnavårdcentralen) med Liam för att väga och mäta.
Sedan mötte jag upp Desse och vi gick och handlade lite mat och åt hemma hos mig,
Efter det blev det en promenad med kidsen och nu ska Liam snart få äta innan pyamasen åker på.
Igår åkte jag till Västerås med Desse och mor Larsson.
Köpte en wokpanna och två förvaringaboxar på ikea,
Vi fick även en del kläder till barnen av mor Larsson, gulligt.
Dagen avslutades med Big mac och co.
Jag får skylla mig själv att jag inte går ner de sista kilona!!!


I måndags träffade jag äntligen Bahar.
Hon har varit i Iran i två veckor jag och var ju sjuk, men nu så!
Jag och sandra gick på stan först och sen vandrade vi hem till Bahar.
Vi fikade och pratade massa scheisse.
Trevligt trevligt!

Nu piper min lilla vän här bredvid så jag antar att han vill ha foood.
Så, på återséende!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej bäbe! Bestämt när Micke ska firas än? Kraaam