onsdag 2 september 2009

Titta, jag bloggar!

Jag veeeet att jag är en dålig bloggare.
Alltid är det något som kommer i vägen. Har liksom varit på väg flera gånger,
Nåja, vad händer då!?
Jo, just nu är jag sjuk.
Har åkt på fetaste förkylningen. Och nej, det är inte svininfluensan. Jag var hos dokton idag och det är ett vanligt virus jag har.
Fick utskrivet någor man gurglar i munnen och efter det domnar hela käften bort, så otäckt, men lite skönt också, haha.
Aja, jag får snora på och hoppas att det ger med sig snart.

Med Liam är allt fint iallafall. Pepper peppar så håller han sig kry och fin.
Just nu sover de båda männen i mitt liv.
Jag är en dåre som inte passar på, men min kropp måste varva ner innan den kan somna in, tyvär.
Sen klagar jag på att jag är trött, tacka fan för det. :)

Förra helgen fick ju Micke ta hand om Liam för en kväll för jag själv begav mig till camilla.
Där samlades vi alla tjejer (förutom karin då som är nice) och åt mat och drack lite granna.
Det var riktigt kul faktiskt. Jag hade säkert roligast då, men det var nästan ett år sen så det krävs nog inte så mycket för att roa mig nu för tiden.
Nybron, som vi besökte den natten, var ite lika underhållande. typiskt!

Annars har det inte hänt så värt mycket tror jag inte.
Eller, varje dag händer det ju något underbart med Liam, så klart.

Jag skriver mer snart igen, lovar.
Och ska uppdatera bilder också, snart snart.

Nu väntar något annat. Ciao Ciao!

Inga kommentarer: