torsdag 10 september 2009

Torsdag!

Nu börjar äntligen förkylningen ge med sig.
Líam blev tyvär också förkyld men även han känns bättre,
Svårt att riktigt veta när det gäller någon så liten.
Man får lite utgå från vad man tror..

Eftersom vi båda var sjuka så var förra véckan väldigt lugn.
Vi missade Katarinas 25-års kalas. Det var tråkigt men vad gör man.


I måndags var jag och Desse ute och gick med barnen.
Vi tog massa söta foton på Liam och Nathan.
På kväelln gick vi på Citys hemmamatch. tyvär förlorade dom.
Igår tog jag och Liam bussen hem till Sandra, Drew och Hailey!
Jag köpte med mig Spicyhot mat tills oss som vi smaskade i oss.
Sedan gick vi ut på promenad och köpte glass och dricka.
Det var jätte kul att åka dit och träffa dom.
Dom hade ju varit utomlands i nästan två veckor innan jag blev sjuk så var nästan fyra veckor sen vi sågs innan igår då.
Dom hade köpt en jätte fin tröja till Liam och ett par fina byxor!
Jag ska bara tvätta det innan användning så ska han få ha på sig det! :)
Vid sextaget tog vi iaf bussen hem igen så jag hann precis hem till fotbollen.
Sverige vann ju men shit vad mycket chanser de missade!
Det var ju då dom skulle passa på att göra mål om det är det är målskillnaden som senare kommer avgöra, men men..

'
Idag promenerade jag och Desse till Ekängen och hälsade på Micke på jobbet.
Var och är ju så fint väder.
Man får ju passa på att njuta medans det är så härligt.
Vi var även på Barnenshus och kikade lite.
Hailey har ett-års kalas nästa helg så tittade ut lite saker till henne! :)


Nu ligger Liam här i min famn och sover. För ett tag sen badade jag honom ensam för första gången. Det gick hur bra som helst. Han var så snäll och låg där stilla medans jag gjorde honom ren och fin.
Han är verkligen så snäll.
Gråter nästan aldrig. Bara när han ska rapa typ. :)
Han skrattar jätte ofta nu. En göad löiten kille.

Jag och Micke är så lyckligt lottade!
Att se Michael hålla i Liam och se hur han tittar på honom och hur mycket han älskar honom får hela mig att bli varm.



Mina två bästa killar. <3

1 kommentar:

Sandra sa...

Ohh älskar den lilla krabaten <3